Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Top-mall.cz

 

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Top Shop Mall s.r.o. , se sídlem Rybná 716/24, 110 00 Praha; IČ: 14206293, Zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 361381/MSPH.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Vymezení pojmů

Prodávající Top Shop Mall s.r.o. , se sídlem Rybná 716/24, 110 00 Praha; IČ: 14206293, Zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 361381/MSPH, je společnost s ručením omezeným, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to společnost, která přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů, nebo společností dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele

Kupní smlouva

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu www.top-mall.cz je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Udělit souhlas a dokončit objednávku“.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

·         má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

·         se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

·         věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

·         je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

·         věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Peníze jsou  kupujícímu vráceny pouze bezhotovostně a to bankovním převodem.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze jsou kupujícímu vráceny pouze bezhotovostně a to bankovním převodem.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím umístěný na stránce internetového obchodu. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího uvedenou v kontaktních údajích na stránce internetového obchodu.

V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

·         poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

·         dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

·         dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

·         dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

·         dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

·         opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

·         dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

·         dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

·         dodávce novin, periodik nebo časopisů,

·         ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

·         uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

·         dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

Další informace k odstoupení spotřebitele ve 14 denní lhůtě jsou k dispozici na internetových stránkách prodávajícího.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část, nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Způsob platby

Platební bránou SHOPTET PAY.

Platbou předem na náš účet vedený u Fio Banky 2202115315/2010

Dobírkou, platba přepravci při převzetí zásilky.

 

Způsob doručení

KURÝRNÍ SLUŽBA PPL - Doručení zásilek probíhá standardně následující den po odeslání, a to od pondělí do soboty od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00).

 DOPRAVA - ČESKÁ POŠTA

  • Pokud zvolíte dopravu Balík Do balíkovny, je cenově nejdostupnější alternativa dodání zboží z e-shopu. Jedná se o rychlé a jednoduché vyzvednutí balíku na specializovaných přepážkách Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Pro vyzvednutí stačí pouze sdělit jméno a kód zásilky, který zákazník obdrží v zaslaném avízu. Vždy je možné platit kartou.
  • Jak probíhá dodání Balíku Do balíkovny? Doručovatel zásilku přiveze na Vámi zvolenou poštu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám bude uložena po dobu 7 dnů v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
  • Pokud zvolíte dopravu Balík Do ruky, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Ostravě. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
  • Jak probíhá dodání Balíku Do ruky? Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
  • V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.
  • Pokud zvolíte dopravu Balík Na poštu, balíček Vám bude dopraven službou Balík na poštu, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Ostravě. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši poštu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
  • Jak probíhá dodání Balíku Na poštu? Doručovatel zásilku přiveze na Vámi zvolenou poštu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám bude uložena po dobu 7 dnů v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis emailem: info@slevazde.cz, nebo na lince +420 702 780 780.

Expresní doručení vaší objednávky do 24 hodin, platí pouze při objednání zboží na Dobírku, nebo při platbě přes platební bránu GoPay a to vždy každy všední den od pondělí do čtvrtku do 13:00 hodin, při platbě předem na náš účet, nebo v pátek Vám nemůžeme garantovat dodání do 24 hodin.

 

DOPRAVA - ZÁSILKOVNA

  1. V eshopu si při objednávce vyberte naši pobočku,kterou máte nejblíž.
  2. Jakmile nám eshop (odesílatel) předá zboží k přepravě, okamžitě vám pošleme email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.
  3. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku (pokud to přímo nevyžaduje e-shop), stačí znát heslo.

Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě nám pošlete odpovědní SMS a my vám lhůtu zdarma prodloužíme až na 21 dní. (Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena)

Cena za doručení

Za doručení zboží na dobírku prostřednictvím přepravních společností PPL a České pošty si účtujeme poštovné, balné a pojištění ve výši 138,- Kč. Při platbě na účet předem je poštovné, balné a pojištění zásilky 99,- Kč. Při koupi více položek v jedné objednávce platíte vždy jedno poštovné.

Za doručení zboží na dobírku prostřednictvím přepravní společnosti ZÁSILKOVNA si účtujeme poštovné,balné a pojištění ve výši 104,- Kč. Při platbě na účet předem je poštovné, balné a pojištění zásilky 65,- Kč. Při koupi více položek v jedné objednávce platíte vždy jedno poštovné.

Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?

Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.

V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. Tyto náklady nepřesáhnou 10,- Kč za každý den trvání uskladnění. Náklady na uskladnění a dodání mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč.

Dále máme v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.

Další práva a povinnosti smluvních stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím emailové adresy uvedené v kontaktech na stránce internetového obchodu. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Ostatní

Vyobrazené fotky u produktů mohou být ilustrační, od dodaného výrobku se mohou lišit.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Zpětný odběr elektra

Zpětný odběr vysloužilých elektrozařízení a baterií

Zakládáme si na ohleduplném chování vůči životnímu prostředí, a proto vám přinášíme možnosti, jak jednoduše a bezplatně odevzdat svá vysloužilá elektrozařízení/baterie.

Vy jako spotřebitel máte v systému nakládání s elektrospotřebiči a bateriemi zásadní roli. Vy jste tím, kdo se rozhoduje, co se udělá se starým spotřebičem. Stará a nepotřebná elektrozařízení a baterie nepatří do kontejnerů na komunální odpad.

Symboly níže upozorňují, že zařízení nepatří do komunálního odpadu. Jsou tak označena všechna nová elektrozařízení a baterie. Symbol může být uveden přímo na zařízení, na jeho obalu nebo v návodu k použití nebo v záručním listu.

Jak se zbavit starého spotřebiče nebo baterie?

  • prostřednictvím veřejně dostupné sběrné sítě společnosti REMA Systém, která je určena pro zpětný odběr, viz https://www.rema.cloud/sberna-mista/
  • prostřednictvím veřejně dostupné sběrné sítě, která je určena pro zpětný odběr, viz https://isoh.mzp.cz/registrmistelektro
  • v případě baterií je možné objednat do domácnosti sběrnou nádobu – FamilyBox, plnou nádobu poté expedovat prostřednictvím služby re:Balík
  • v případě množství do 10 kg je možné využít službu re:Balík
  • v případě množství nad 10 kg a více je možné využít službu BUĎ LÍNÝ
  • malé spotřebiče do 20 kg můžete donést na jakoukoliv naší prodejnu

Proč recyklovat?

Nejen elektrozařízení, ale i baterie a akumulátory obsahují mnoho recyklovatelných kovů jako je například zinek, železo, mangan, nikl, kadmium nebo olovo. Některé z těchto látek jsou zároveň velmi nebezpečné pro životní prostředí a zdraví člověka a to zejména rtuť, olovo a kadmium. Vybrané baterie jsou často označeny symbolem chemického prvku, který obsahují (Pb, Cd, Hg).

Předáním baterií a elektrozařízení na místo zpětného odběru tak zejména díky recyklaci materiálu šetříme primární zdroje surovin a zároveň chráníme naše životní prostředí před případným neodborným nakládáním.

Nejběžnější typy baterií, jejich označení, užití a správný způsob odložení:

Typ baterie Běžné označení Velikost Příklady užití Správné odložení
Alkalické Alkalické, Alkaline, AlMn AAA, AA, C, D, 6V, 9V Svítilny, kalkulačky, hračky, hodinky, kouřové alarmy, dálkové ovladače Místo zpětného odběru
Knoflíkové Alkalické, lithiové, rtuťové, stříbrné, zinkovzduchové Velikost se různí Hodinky, naslouchadla, hračky, blahopřání, dálkové ovladače Místo zpětného odběru
Zinkouhlíkové Classic, Heavy Duty, Power Cell AAA, AA, C, D, 6V, 9V Svítilny, kalkulačky, hračky, hodinky, kouřové alarmy, dálkové ovladače, přenosná rádia, otevírání vrat Místo zpětného odběru
Lithiové Lithium, Lithium Ion, Li-Ion Velikost se různí Laptopy, mobilní telefony, digitální kamery, mp3 přehrávače Místo zpětného odběru
Nikl-kadmiové Ni-Cd Velikost se různí Kamery, ruční nářadí, bezdrátové telefony, vysílačky Místo zpětného odběru
Nikl-metalhydridové NiMH, Ni-Hydride Velikost se různí Kamery, ruční nářadí, bezdrátové telefony, vysílačky Místo zpětného odběru
Olověné SLA, gelové 2V, 6V, 12V UPS, kolečková křesla, terénní vozidla, vodní skútry Místo zpětného odběru
Olověné Autobaterie 6V, 12V Automobily Místo zpětného odběru
Rtuťové Rtuťové, Hg, HgO Velikost se různí Hodinky, naslouchadla, hračky, blahopřání, dálkové ovladače Místo zpětného odběru
Stříbrné Stříbrné, AgO Velikost se různí Hodinky, naslouchadla, hračky, blahopřání, dálkové ovladače Místo zpětného odběru

 

Závěrečná ustanovení

Top Shop Mall s.r.o. , se sídlem Rybná 716/24, 110 00 Praha; IČ: 14206293.

Zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 361381/MSPH.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 10.1.2023.